perjantai 24. helmikuuta 2012

Tarina:

Tarina tytöstä ja pojasta
Henkilöt:
Anna: Päähenkilö 14.v
Emil: Toinen päähenkilö rakastuu Annaan 14.v
Siiri: Annan paras ystävä 14.v
Julia: Annan äiti 23.v
Tommi: Annan puolisä 25.v
Niina: Annan koulukiusaaja 15.v
Oliver: Annan isä 25.v
KUN PUHUTAAN PELKÄSTÄ MINÄSTÄ SE TARKOITTAA ANNAA!
 1.Luku tutustutaan
Kello on 8.00 Nukuin taas pommiin! Juoksin alakertaan menin suoraan vessaan, harjasin hampaat, laitoin hiukset ja meikkasin nopeasti. Anna lähti kouluun ilman aamiaista koska koulu alkoi jo 8.30! Siiri tulee häntä vastaan ja sanoo: "Anna nukuitko taas pommiin? :D Ruoka on vasta 3tunnin päästä." "Tiedän Anna vastasi..." Pirrrrrrrrr! Kello soi ja tunti alkoi opettaja esittelee uuden pojan: "Tämä on Emil. Uusi oppilas, voisitko Anna vähän esitellä hänelle paikkoja?" "Enköhän..." Anna sanoi ja punastui "Hän on niin söpö!" Anna ajatteli. Anna esitteli uudelle pojalle paikkoja ja hän alkoi vaan ihastua koko ajan lisää Emiliin.
 2.Luku eväitä
Annan maha murisi vielä olisi pitkä aika lounaalle. Oli välitunti ja Emil tuli ja tarjosi Annalle eväitä. Anna ja Emil söivät yhdessä eväitä. Nyt Anna oli kotona syömässä lounastaan hänen äitinsä ja puolisänsä kanssa. Anna vihasi Tommia, hänen puolisäänsä. Kaikki oli ihan hiljaa kunnes Tommi kysyi miten koulussa meni. Anna vastasi tylysti: "Samanlailla kuin aina..." Sitten Anna kysyi äidiltään: " Äiti miksi isä ja sinä erositte, tehän rakastitte toisianne?" Äiti oli ihan hiljaa. Anna nousi pöydästä ja kiitti äitiä ruoasta. Äiti sanoi : " Kiitä Tommia hän tämän lounaan teki." Anna vastasi: " Aa ok..."
3.Luku pyytää ulos
Anna oli koulussa kun Emil tuli häntä vastaan ja sanoi: " Anna, voinks mä viedä sut leffaa tai jonnekki hyvityksest ku esittelit paikkoi? ;) " "Okei..." Anna vastasi. Illalla hän oli kotona ja mietti mitä laittaisi päälle. Lopulta hän päätyi lyhyeen mekkoon, kauniiseen sellaiseen. Anna otti rahaa mukaan ja leffassa: Emil: " Moi mä maksan khyl sut ja sun karkkiski." Anna: " Voin mä itekki maksaa. Mikä leffa me mennää kattoo?" Emil: " Mä maksan, ja leffa on: särkynyt sydän." Se oli Annan lempi elokuva, hän vain itkee aina siinä." Elokuva oli romanttinen ja Anna vain itki. Emil vaan nauroi: " Jos oisin tienny et oot noin herkkä, en ois ostanu noit lippui!" ::D
4.Luku Siiri tulee meille 
Siiri tuli meille yöksi (on lauantai) ja me datailtii eka facebookissa Annan ja Emilin keskustelu: Anna: Moi Emil! (: Emil: Mooi (: Anna: Milloin voit olla? Emil: Huomen? Anna: Juu, mut mits? Emil: Perus, sä? Anna: Hyvää Siiriki on tääl. Emil: Sano terveisii Anna: Takas (: Emil: Oot tosi söpö <3 ghsdhgsöghsgshsögsg+ lisää spämmäystä. Anna: :D? Emil: Toi oli mun frendi... Anna: Aa eks mä sit oo sun mielest? Emil: En mä sitä tarkottanu oothan sä <3 <3 <333333333333 (Kunnon sydänraiskaus...) Anna: Kiitos, meen moimoi! Emil: Moi! Juteltii Siirin kaa ja se sano et Emil on ihastunu munhun! Oltii Siirin kaa tyynysotaa...
5.Luku tapaamisessa
Ooltii itäkeskukses ja Emil osti mulle jätskin... Awsss... Taidan olla rakastunu! Hetkeks me jäätii vaa kattoo toisiimme kunnes joku spurgu tuli siihen riehuu ja jouduttii vaihtaa paikkaa. Emil suuteli mua ja mä suutelin takas... Tuntui ku tää ois ollu mun elämäni paras päivä! Mut sit yhtäkkii puhelin soi äiti soittaa... Mun piti mennä heti kotiin. Mitä mä taas oon tehny, ajattelin. "Anna, jätin Tommin koska sil oli joku toinen nainen..." Esitin surullista ja menin lohduttamaan, vaikka olin vain onnellinen heidän erosta.
6.Luku isän luona 
Pakkasin tavarani ennen kuin lähdin kouluun koska menisin sieltä isän luokse. Jännitti niin paljon nähdä Emil eilisen jälkeen. Siiri tuli samalla ratikalla ja kerroin kaiken. Olin koulussa ja Emil juoksee ja suutelee mua. Ja Emil puolustaa minua ja menimme juttelemaan Emilin kanssa nurkkaan. Emil kysyi että ollaanko me yhdessä. Vastasin että ollaan. Ihanaa rakastan niin paljon Emiliä. Koulu loppui ja menin isäni luokse joka on hyvin rento. Kerroin Emilistä ja isä onnitteli ja halusi nähdä Emilin. Isä lupasi ettei kerro Äidille mitään. Illalla Äiti soittaa ja halusi puhua isän kanssa Isä: "Hei Julia! " Äiti: " Hei Oliver..." He juttelivat ja isä sanoi että menen jo huomenna kotiin koska äidillä on vielä paha mieli, eikä halua olla yksin.
7.Luku Nyt vielä pitäisi kertoa äidille
Tulin koulusta kotiin ja menin puhumaan äidille. "Äiti, yksi poika... Niin siis olen yhden meidän luokkalaisen pojan kanssa yhdessä..." Äiti sanoi: " Haluan nähdä pojan, toivottavasti ei ole kuin Tommi..." Menin huoneeseni ja sanoin Siirille Facebookissa että hän tulisi meille huomenna. Siirille se kävi ja minunkin äidille...
Äiti soitti isälle ja sanoi että haluaa nähdä. Ne menevät yhdessä leffaan. (; Mutta vasta Ylihuomenna. Ajattelin kutsua Emilin silloin. Oli seuraava päivä ja Kun koulu oli ohi Siiri tuli meille. teimme taas kaikkea kivaa ja olin Facebookissa, kun Niina tuli puhumaan minulle. Niina: Sä oot ruma ja läski ja ei Emil sust oikeesti tykkää se vaa haluu olla sun kaa koska se ei haluu olla yksin. No lähdimme Facebookista, enkä uskonut hänen puheitaan.
8.Luku Emil on meillä ekaa kertaa
Emil ja minä olimme meillä ja katsoimme leffaa ja söimme karkkia. Kun leffa loppui Emil alkoi suudella minua ja pian suudelmat muuttui kielareiksi. Onneksi ei mitään isompaa tapahtunut. Menimme minun huoneeseen ja otin sieltä pyyhkeen ja uudet vaatteet. Sanoin Emilille meneväni suihkuun. Valittettavasti kylppärin lukko oli rikki. No menin suihkuun ja aloin laulamaan siellä tapani mukaan. Emil tulee ovelle ja sanoo: "Kaunis ääni! " Kiljaisen ja käskin hänen poistua. Minua nolotti, en halunnut Emilin kuulevan minun laulavan, ja nolotti sekin että hän näki minut alasti. Emil lähti sillä äiti oli jo tulossa kotiin. Mutta äiti ei tullut yksin. Isäkin jäi yöksi meille.
9.Luku Äiti ja Isä
Äiti ja isä söivät yhdessä aamupalaa ja tulin myös syömään. "MIKSI ET OLE KOULUSSA" Äiti kysyi vastasin: "Nukuin pommii..." Äiti sanoo että isä ja äiti palaa yhteen. Olin ihmeissäni juurihan äiti erosi. Olin tosin onnellinen. Ainakaan isä ei ollut Tommi.Tiesin aina että Tommissa oli jotain vikaa. Anna ajatteli. Emil tuli Annalle koulun jälkeen Ja äiti ja isä näkivät Emilin. He tykkäsivät Emilistä. 

PUOLIVUOTTA KAIKEN TÄMÄN JÄLKEEN EMIL ASUI ANNAN LUONA JULIA JA OLIVER OLIVAT VIELÄKIN YHDESSÄ. 

2 VUODEN PÄÄSTÄ ANNALLA JA EMILILLÄ OLI LAPSI JULIA JA OLIVER OLI VIELÄKIN YHDESSÄ JA NIINA EI ENÄÄ KIUSANNUT. SIIRILLÄKIN ON POIKAYSTÄVÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti